Klantenservice

Heb je een vraag, wil je een offerte of een afspraak in de showroom? Het is allemaal mogelijk! Vul vrijblijvend het hiernaast getoonde formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op!

Betalen

Bij Van Garderen Kantoormeubelen kunt u op diverse manieren uw bestelling plaatsen en betalen. Indien u ervoor kiest om online te bestellen, kunt u gebruikmaken van de volgende betaalmethoden:

Betaalmogelijkheden

  1. iDEAL
  2. PayPal
  3. Contante betaling in de winkel of aan de chauffeur
  4. PIN-betaling in de winkel of aan de chauffeur (vooraf aangeven bij levering)
  5. Overboeking vooruit per bank
  6. Achteraf betalen met klarna (nieuw!)


iDEAL
Met iDEAL kunt u eenvoudig en snel betalen in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Als u al gebruikmaakt van internetbankieren bij een van de volgende banken: ABN Amro, ASN Bank, Friesland Bank, ING Bank, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot, dan kunt u uw bestelling betalen via iDEAL. Dit gebeurt uiteraard volledig in een veilige SSL-omgeving.

PayPal
Wilt u snel en veilig online betalen? PayPal maakt dit mogelijk. U hoeft niet telkens uw creditcardgegevens of adres in te voeren; u betaalt eenvoudig met uw e-mailadres en wachtwoord. Met PayPal wordt uw betaling veilig en snel verwerkt. Bovendien bent u zelf beschermd dankzij PayPal Aankoop- en Verkopersbescherming.

Overboeking
We bieden u ook de mogelijkheid om uw bestelling af te ronden via een overboeking. U ontvangt de factuur zo spoedig mogelijk na uw bestelling per e-mail. Houd er rekening mee dat we de bestelling pas in werking zetten nadat de betaling is ontvangen.

Onder rembours (contant of per PIN) Bij ons is het tevens mogelijk om aan de chauffeur te betalen. Dit komt doordat onze chauffeur altijd werkzaam is bij Van Garderen Kantoormeubelen (met uitzondering van stellingen) en er dus geen derden betrokken zijn bij de afhandeling van uw bestelling. Het volledige bedrag dient contant te worden voldaan. Als u van tevoren aangeeft bij het plaatsen van uw bestelling, kan onze chauffeur ook een mobiel PIN-apparaat meenemen.

Garantie & klachten

Bij Van Garderen Kantoormeubelen hanteren wij de wettelijke garantie volgens onze algemene voorwaarden voor al onze producten. Het is daarom verstandig om uw factuur te bewaren. De wettelijke garantie betekent dat een product moet voldoen aan wat de consument redelijkerwijs mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Mocht er sprake zijn van eventuele gebreken, zoals materiaal- of productfouten, dan zullen we deze repareren of een vervangend product aanbieden.

 

Op nieuwe producten geldt een minimale garantie van 24 maanden!

 

Garantie
Bij elk product wordt aangegeven wat de garantieperiode is. Normale slijtage door gebruik en gebreken veroorzaakt door verkeerd gebruik vallen buiten deze garantiebepaling.

 

Als u aanspraak wilt maken op de garantie, vragen wij u indien mogelijk een digitale foto van het probleem te maken en deze samen met een beschrijving van de klacht en de aankoopfactuur naar info@vgkantoormeubelen.nl te sturen. Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen.

 

Klachtenprocedure
Ondanks onze zorg en controle kan het altijd voorkomen dat iets niet naar wens is. Indien u een klacht heeft over een artikel, de afhandeling van uw bestelling of een andere klacht over Van Garderen Kantoormeubelen, neem dan contact met ons op. Wij streven ernaar om binnen drie werkdagen contact met u op te nemen om een oplossing te bespreken. De totale afhandelingstermijn zal echter nooit langer zijn dan 14 dagen.

 

U kunt uw klacht ook per post versturen naar:
Van Garderen Kantoormeubelen
Ambachtsweg 26
1271 AM HUIZEN

 

Klik hier om het herroepingsformulier te downloaden.

 

Als zakelijke klant kunt u, indien u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, uw klacht ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org.

Bezorgen & monteren

Bij Van Garderen Kantoormeubelen bezorgen wij gratis in heel Nederland.


Tegenwoordig kunnen kantoormeubelen tegen een voordelig tarief worden geleverd door onze gekwalificeerde chauffeurs. Enkele dagen voorafgaand aan de levering nemen wij telefonisch contact met u op om een leverdatum af te spreken. We streven ernaar om een zo nauwkeurig mogelijke tijd af te spreken, maar we zijn afhankelijk van enkele externe factoren, waardoor we in sommige gevallen alleen een dagdeel kunnen afspreken. Indien gewenst kan de chauffeur of bijrijder altijd een half uur van tevoren bellen om aan te geven dat ze onderweg zijn. Dit moet echter bij uw bestelling worden doorgegeven.

Wij leveren tot aan uw werkplek, dus niet alleen tot aan de deur!


Bezorgkosten

Wij bezorgen door heel Nederland gratis

Montagekosten 

De montagekosten zijn gratis. Wij monteren onze accessoires alleen op de door ons geleverde kantoormeubelen. 

Voor de montage op een verdieping rekenen wij €39,-


Afhalen 

U kunt uw bestelling uiteraard ook kosteloos afhalen. Afhalen van bestellingen is uitsluitend mogelijk op afspraak.


Levering in België en Duitsland
Levering in België en Duitsland is mogelijk. Wij rekenen €45,- bezorgkosten voor België.


Algemeen
Bij alle leveringsmethoden is het belangrijk dat onze chauffeurs de goederen op een goede en veilige manier naar binnen kunnen brengen. U dient zelf eventuele obstakels te verwijderen, zodat de toegang tot uw kantoor vrij is. Onze chauffeurs beschikken over de benodigde transportmiddelen.

Voor meer informatie over leveringen kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers in de winkel of met onze klantenservice via 035 – 52 357 64.

Handige informatie! 

Track & Trace: U ontvangt geen track & trace-nummer van ons vanwege ons eigen vervoer. Wij werken uitsluitend met eigen chauffeurs, vrachtwagens en bestelbussen. Wel laten wij u van tevoren weten dat we (een dag later) komen leveren. Indien gewenst kunt u aangeven dat de chauffeur u van tevoren belt wanneer hij onderweg is naar u.

Niet thuis? Indien u niet thuis bent op de afgesproken datum, worden de goederen weer meegenomen en neemt onze planning contact met u op om een nieuwe leveringsdatum af te spreken. Dit is één keer kosteloos. Bij een eventuele derde levering worden er € 35,- extra transportkosten in rekening gebracht. Wij leveren de goederen niet af bij een afhaalpunt of bij uw buren, tenzij dit telefonisch met u is besproken.

Ruilen & retourneren

Bij Van Garderen Kantoormeubelen hanteren wij een zicht- of bedenktermijn van 14 dagen na ontvangst. Tijdens deze bedenktermijn dient u zorgvuldig om te gaan met het product en graag ook met de originele verpakking. Wilt u (een deel van) uw bestelling retourneren, dan kunt u gebruik maken van het te downloaden retourformulier.

Nadat wij een bestelling retour hebben ontvangen, controleren we deze. Het aankoopbedrag storten wij binnen 14 dagen na ontbinding terug op uw rekening. Indien u heeft aangegeven een product te willen ruilen, dient u duidelijk een ander/gewenst product door te geven. Eventuele verschillen in het aankoopbedrag worden verrekend.

Voorwaarden
Een bestelling kan herroepen worden binnen de gestelde termijn van 14 dagen na ontvangst.
Producten dienen ongeschonden en indien mogelijk met originele verpakking te worden geretourneerd.
De kosten voor het retourneren zijn voor de klant zelf.
De retourbetaling zal. d.m.v. hetzelfde betaalmiddel worden voldaan.
Wij betalen niet terug d.m.v. een tegoedbon.

Herroeping
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, of email) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (downloaden), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug.

Let op: De kosten voor retourzending zijn voor uw eigen rekening.
Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. Ons retouradres is Ambachtsweg 26, 1271 AM HUIZEN. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Download hier het herroepingsformulier