Klantenservice

Op deze pagina kan je de antwoorden op de meest gestelde vragen vinden. Kom je er onverhoopt toch niet helemaal uit? Neem contact met ons op!

Betaalmogelijkheden

Bij Van Garderen Kantoormeubelen kan je op diverse manieren een bestelling plaatsen en betalen. Indien je ervoor kiest om online te bestellen, kan je gebruikmaken van de volgende betaalmethoden.

Bezorgen & monteren

Bij Van Garderen Kantoormeubelen bezorgen wij gratis in heel Nederland.

Enkele dagen voorafgaand aan de levering nemen wij contact met je op om een leverdatum en moment af te spreken. Indien gewenst kan de chauffeur een half uur van tevoren bellen om aan te geven dat ze onderweg zijn. Geef dit vooral even aan wanneer je een bestelling plaatst.

Wij leveren tot aan de werkplek, dus niet alleen tot aan de deur!

Garantie & klachten

Bij Van Garderen Kantoormeubelen hanteren wij de wettelijke garantie volgens onze algemene voorwaarden voor al onze producten. Het is daarom verstandig om de factuur te bewaren. De wettelijke garantie betekent dat een product moet voldoen aan wat de consument redelijkerwijs mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Mocht er sprake zijn van eventuele gebreken, zoals materiaal- of productfouten, dan zullen we deze repareren of een vervangend product aanbieden. 

Op nieuwe producten geldt een minimale garantie van 24 maanden.

Ruilen & retourneren

Bij Van Garderen Kantoormeubelen hanteren wij een zicht- of bedenktermijn van 14 dagen na ontvangst. Tijdens deze bedenktermijn dien je zorgvuldig om te gaan met het product en graag ook met de originele verpakking. Wil je (een deel van) de bestelling retourneren, dan kan je gebruik maken van het retourformulier, welke je aan kan vragen via de mail of telefonisch.

Nadat wij een bestelling retour hebben ontvangen, controleren we deze. Het aankoopbedrag storten wij binnen 14 dagen na ontbinding terug op jouw rekening. Indien je hebt aangegeven een product te willen ruilen, dien je duidelijk een ander/gewenst product door te geven. Eventuele verschillen in het aankoopbedrag worden verrekend.