Klantenservice
Op deze pagina kan je de antwoorden op de meest gestelde vragen vinden. Kom je er onverhoopt toch niet helemaal uit? Neem contact met ons op!
Betaalmogelijkheden
Bij Van Garderen Kantoormeubelen kan je op diverse manieren een bestelling plaatsen en betalen. Indien je ervoor kiest om online te bestellen, kan je gebruikmaken van de volgende betaalmethoden.
iDEAL
Met iDEAL kan je eenvoudig en snel betalen in de vertrouwde internetbetaalomgeving van jouw eigen bank. Als je al gebruikmaakt van internetbankieren bij een van de volgende banken: ABN Amro, ASN Bank, Friesland Bank, ING Bank, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot, dan kan je de bestelling betalen via iDEAL. Dit gebeurt uiteraard volledig in een beveiligde SSL-omgeving.
Paypal
Je hoeft niet telkens jouw creditcardgegevens of adres in te voeren; je betaalt eenvoudig met jouw e-mailadres en wachtwoord. Met PayPal wordt de betaling veilig en snel verwerkt. Bovendien ben je zelf beschermd dankzij PayPal Aankoop- en Verkopersbescherming.
Creditcard
Betalen met creditcard? Dat is mogelijk. Via onze partner Mollie kan je tijdens de checkout afrekenen met jouw creditcard. Hiervoor zijn het kaartnummer, kaarthouder, de verloopdatum en de cvv nodig.
Overboeking
We bieden ook de mogelijkheid om de bestelling af te ronden via een overboeking. Je ontvangt de factuur zo spoedig mogelijk na de bestelling per e-mail. Houd er rekening mee dat we de bestelling pas in werking zetten nadat de betaling is ontvangen.
Klarna (op rekening)
Je kunt ook via Klarna bij ons op rekening kopen.
Op rekening (overheidsinstellingen)
Overheidsinstellingen zoals scholen en gemeenten kunnen bij ons op rekening betalen, over het algemeen binnen 30 dagen netto na levering, maar graag altijd even in overleg.
Bezorgen & monteren
Bij Van Garderen Kantoormeubelen bezorgen wij gratis in heel Nederland.
Enkele dagen voorafgaand aan de levering nemen wij contact met je op om een leverdatum en moment af te spreken. Indien gewenst kan de chauffeur een half uur van tevoren bellen om aan te geven dat ze onderweg zijn. Geef dit vooral even aan wanneer je een bestelling plaatst.
Wij leveren tot aan de werkplek, dus niet alleen tot aan de deur!
Bezorgkosten
Geen - Wij bezorgen door heel Nederland gratis.
Montage
Het is mogelijk om het kantoormeubilair door ons te laten monteren. De kosten hiervoor zijn afhankelijk van de omvang van de order. Neem daarom contact met ons op en wij zullen een passend voorstel doen.
Afhalen
Je kan je bestelling ook kosteloos afhalen bij onze showroom in Huizen. Afhalen van bestellingen is uitsluitend mogelijk op afspraak.
België & Duitsland
Levering in België en Duitsland is mogelijk in overleg. Neem hiervoor contact op via de website.
Algemeen
Bij alle leveringsmethoden is het belangrijk dat onze chauffeurs de goederen op een goede en veilige manier naar binnen kunnen brengen. Je dient zelf eventuele obstakels te verwijderen, zodat de toegang tot het kantoor vrij is. Onze chauffeurs beschikken over de benodigde transportmiddelen.
Voor meer informatie over leveringen kan je contact opnemen met een van onze medewerkers van onze klantenservice via 035 – 52 357 64.
Handige informatie
Track & Trace: Je ontvangt geen track & trace-nummer van ons. Wij werken voornamelijk met eigen chauffeurs, vrachtwagens en bestelbussen.
Uiteraard maken wij voorafgaand aan de levering een afspraak met jou zodat we op een geschikt moment komen.
Niet thuis? Indien je niet thuis bent op de afgesproken datum, worden de goederen weer meegenomen en neemt onze planning contact met je op om een nieuwe leveringsdatum af te spreken. Dit is één keer kosteloos. Bij een eventuele derde levering worden er € 35,- extra transportkosten in rekening gebracht. Wij leveren de goederen niet af bij een afhaalpunt of bij de buren, tenzij dit telefonisch met je is besproken.
Garantie & klachten
Bij Van Garderen Kantoormeubelen hanteren wij de wettelijke garantie volgens onze algemene voorwaarden voor al onze producten. Het is daarom verstandig om de factuur te bewaren. De wettelijke garantie betekent dat een product moet voldoen aan wat de consument redelijkerwijs mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Mocht er sprake zijn van eventuele gebreken, zoals materiaal- of productfouten, dan zullen we deze repareren of een vervangend product aanbieden.
Op nieuwe producten geldt een minimale garantie van 24 maanden.
Garantie
Bij elk product wordt aangegeven wat de garantieperiode is. Normale slijtage door gebruik en gebreken veroorzaakt door verkeerd gebruik vallen buiten deze garantiebepaling.
Als je aanspraak wilt maken op de garantie, vragen wij je een foto van het probleem te maken en deze samen met een beschrijving van de klacht en de aankoopfactuur naar info@vgkantoormeubelen.nl te sturen. Zodra wij de klacht hebben ontvangen, zullen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Klachtenprocedure
Ondanks onze zorg en controle kan het voorkomen dat iets niet naar wens is. Indien je een klacht hebt over een artikel, de afhandeling van de bestelling of een andere klacht, neem dan contact met ons op. Wij streven ernaar om binnen drie werkdagen contact op te nemen om een oplossing te bespreken.
Je kunt jouw klacht ook per post versturen naar:
Van Garderen Kantoormeubelen
Ambachtsweg 26
1271 AM HUIZEN
Als zakelijke klant kan je, indien je niet tevreden bent over de afhandeling van de klacht, je klacht ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org.
Ruilen & retourneren
Bij Van Garderen Kantoormeubelen hanteren wij een zicht- of bedenktermijn van 14 dagen na ontvangst. Tijdens deze bedenktermijn dien je zorgvuldig om te gaan met het product en graag ook met de originele verpakking. Wil je (een deel van) de bestelling retourneren, dan kan je gebruik maken van het retourformulier, welke je aan kan vragen via de mail of telefonisch.
Nadat wij een bestelling retour hebben ontvangen, controleren we deze. Het aankoopbedrag storten wij binnen 14 dagen na ontbinding terug op jouw rekening. Indien je hebt aangegeven een product te willen ruilen, dien je duidelijk een ander/gewenst product door te geven. Eventuele verschillen in het aankoopbedrag worden verrekend.
Voorwaarden
Een bestelling kan herroepen worden binnen de gestelde termijn van 14 dagen na ontvangst. Producten dienen ongeschonden en indien mogelijk met originele verpakking te worden geretourneerd. De kosten voor het retourneren zijn voor de klant zelf. De retourbetaling zal. d.m.v. hetzelfde betaalmiddel worden voldaan. Wij betalen niet terug d.m.v. een tegoedbon.
Herroeping
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, of email) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug.
LET OP! Kosten herroeping voor eigen rekening
Indien je slechts een deel van de bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de oorspronkelijke transactie is verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval worden voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben ontvangen. Jij dient de
goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen.
Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening. Ons retouradres is Ambachtsweg 26, 1271 AM HUIZEN. Je bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Download hier het herroepingsformulier