Van Garderen Kantoormeubelen biedt een breed assortiment stoelen voor zakelijk gebruik.
Snel navigeren:
Bureaustoel
Directiestoelen Vergaderstoelen
Kantinestoelen
Barstoelen
Kiest u voor een zakelijke uitstraling of geeft u de inrichting liever een kleurrijke, informele stijl? Wij kunnen u in alle gevallen van geschikte stoelen voorzien. Wij beschikken over barkrukken, bureaustoelen, directiefauteuils, kantinestoelen, vergaderstoelen, werkstoelen en de accessoires die gebruikt kunnen worden om de stoelen van extra gemak te voorzien.
Wij van van Garderen Kantoormeubelen bogen op een jarenlange ervaring en wij zijn om die reden uw ideale partner in de zoektocht naar geschikte bureaustoelen voor uw kantoor. De stoelen die wij te koop aanbieden vormen slechts een deel van ons assortiment, aangezien wij ook tafels, kasten en ladeblokken verkopen. Verder hebben wij in ons assortiment ook diverse andere producten, zoals computer/CPU-houders, producten voor kabelmanagement, kapstokken, monitorarmen, materiaal voor presentaties, scheidingswanden en diverse andere materialen. U kunt er dus van op aan dat wij het nodige in huis hebben om u op uw wenken te bedienen.
Met raad en daad
Omdat wij over een uitgebreid assortiment en een brede ervaring in deze branche beschikken, hebben wij zowel een brede als specifieke kijk op de inrichting van een kantoor, zodoende kunt u ervan uitgaan dat wij u op de juiste manier van dienst zijn. van Garderen Kantoormeubelen voorziet u dus graag van advies en bezorgt u met alle plezier een of meerdere stoelen die uw kantoor de correcte inrichting en de juiste uitstraling geven. Kijkt u daarom rustig rond op onze website of u de stoelen aantreft die bij uw smaak passen. Als u niet exact weet welke stoelen u het beste bij uw kantoor vindt passen, staan wij u natuurlijk graag met raad en daad te woord. Wij zetten onze expertise namelijk met alle liefde in.
Op deze website treft u onder de verschillende categorieën onze producten aan. Vanzelfsprekend hebben wij bij onze artikelen de prijs vermeld, maar u treft behalve de prijs met BTW ook de prijs zonder BTW aan. Dit is voor u gemakkelijk wat betreft de belastingtechnische zaken. Uiteraard zijn de producten voorzien van een duidelijke afbeelding en een omschrijving, zodat u weet wat het type product is. De omschrijvingen zijn uitgebreid, duidelijk en zijn soms voorzien van verwijzingen naar andere producten die wij te koop aanbieden. Ook heeft u de mogelijk om onze producten van een review te voorzien. Wij vernemen namelijk graag uw oordeel over onze artikelen!
Sinds 2004 bieden wij nieuwe en gebruikte kantoormeubelen aan, waaronder dus ook veel stoelen. Tegenwoordig bieden wij geen gebruikte meubelen meer aan, maar we hebben nog veel connecties binnen deze branche. Indien u dus op zoek bent naar gebruikt kantoormeubilair kunt u ons derhalve nog steeds contacteren en kunnen wij vrijblijvend bekijken of wij u kunnen doorverwijzen. Wat de wensen ook zijn: wij van van Garderen Kantoormeubelen staan altijd voor u klaar om uw kantoor er piekfijn uit te laten zien. Zowel het contacteren als het plaatsen van een bestelling kunt u via deze website doen.
U kunt uiteraard ook een bestelling bij ons op kantoor plaatsen. Voor een bezichtiging van de gewenste stoelen vragen wij u om ons te contacteren voor een afspraak. Ons magazijn en onze showroom bevinden zich op verschillende locaties. Het is daarom voor zowel u als klant als voor ons gemakkelijker dat wij daarop inspelen als u van tevoren een afspraak maakt. Via deze website kunt u ons per e-mail benaderen, uiteraard kunt u ons ook bellen op het nummer dat op deze website staat vermeld.
KVK: 78172926
BTW: NL861290112B01
IBAN: NL69 RABO 0339 9846 86
Onze showroom is te vinden in Huizen. Wij maken graag tijd voor jou.
Plan gemakkelijk en snel een afspraak met een van onze experts.